zBLOGowani.pl

wtorek, 29 grudnia 2020

Ciężko chorzy psychicznie idą do Nieba?

 Kolega znalazł doskonałe usprawiedliwienie.

-Ciężko chorzy psychicznie idą do Nieba.

Jaśko.

-A skąd. Idą tam gdzie sobie zasłóżą. 

-Nie ksiądz mi mówił, że ciężko chorzy psychicznie idą do Nieba. A Ty jesteś ciężko chory? 

Jaśko.

-Nie.

-A ja mam schizofrenię, a to jest ciężka choroba.

Jaśko po kilku chwilach zastanowienia.

-A jaką masz grupę?

-Umiarkowaną.

-No widzisz, to nie jesteś ciężko chory, bo jakbyś był ciężko chory psychicznie to miałbyś stopień znaczny. A tak jesteś dość zdrowy, żeby rozróżnić co jest dobre a co złe.

- Bzdury opowiadasz! Ja jestem ciężko chory psychicznie a ciężko chorzy psychicznie idą do Nieba!


Czasem łatwiej zasłonić się chorobą by nie odpowiadać przed Światem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz